Sunday, August 16, 2009

Buat duit PART TIME - FULL TIME - TANPA PENGALAMAN - SELURUH MALAYSIA BRUNEI DAN SINGAPORE - BERMULA SERTA MERTA - PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA

HANYA DI RUMAH - PART TIME - FULL TIME - TANPA PENGALAMAN - SELURUH MALAYSIA BRUNEI DAN SINGAPORE - BERMULA SERTA MERTA - PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA RM 3000 SEBULAN




"Anda akan menerima 30 sen untuk setiap sampul surat yang anda isikan dan kembalikan. Sungguh mudah. Sesiapa juga boleh melakukan kerja ini "

Kami menawarkan program penghasilan wang yang unik. Memperolehi RM500 hingga RM3000
sebulan apabila bekerja di rumah pada masa lapang. Jika anda sedang tercari-cari sumber pendapatan tambahan untuk menampung kos hidup yang semakin meningkat, maka haruslah anda meneliti tawaran ini.

Bagaimana program ini dijalankan ?

pelajar kerja part time, pelajar cari kerja part time, pelajar dapat kerja part time

Anda cuma perlu mengikuti arahan mudah seperti yang ditentukan dalam program. Sampul surat, setem, nama dan alamat akan dibekalkan kepada anda. Anda cuma perlu isikan dengan bahan-bahan yang dibekalkan dan anda akan dibayar purata 30 sen bagi setiap sampul surat yang anda pos.

"Pos 100 surat sehari = anda dapat RM30 sehari atau RM900 sebulan "

Ada sesetengah agen yang berjaya mengepos 200 surat dalam sehari dan pendapatan mereka mencapai RM800 sebulan. Kesemua agen diberi jaminan bahawa tiada bahan yang terlarang seperti bahan lucah dan ia sah disisi undang-undang.

Dengan program ini, anda masih bebas untuk melakukan kerja-kerja harian anda kerana anda tidak terikat dengan mana-mana orang atasan. Anda pos surat, anda dapat imbuhan. Konsep mudah ini membolehkan ramai agen yang berjaya tanpa tekanan mana-mana pihak. kami membekalkan bahan-bahan yang di perlukan dan anda boleh bermula serta-merta. Arahan dan panduan kami amat jelas untuk di fahami. Justeru itu, anda tidak akan menghadapi masalah untuk mengaut keuntungan. Anda menggunakan masa secara bebas dan pendapatan anda tidak terhad. Ia bergantung sepenuhnya kepada anda.

RAMAI YANG TELAH BERJAYA. ANDA BILA LAGI ? JANGAN LEPASKAN PELUANG INI. JANGAN BERLENGAH LAGI, MASA TIDAK MENUNGGU KITA. PENDAFTARAN CUMA RM40.00.

Untuk mengikuti program ini, anda hanya perlu melengkapkan borang di bawah. Sila submit dan selepas itu buka e-mail anda untuk melihat cara-cara pembayaran (jika tiada di inbox sila buka di bulk / spam). Wang pendaftaran anda akan tertebus setelah mengirimkan 134 surat yang pertama





Name:

Email:

HP:

Alamat:

Poskod:






" Saya hanya memerlukan 2 jam sehari untuk melakukan kerja ini secara part time di rumah. Hasilnya amat berpatutan. Melalui kerja sambilan ini, kewangan saya bertambah baik dan dapat menampung serba-sedikit keperluan hidup. Jika saya mahu lebih saya kena mengepos lebih banyak surat lagi. Inilah peluang kerja sambilan yang terbaik pernah saya lakukan. Saya juga tidak terikat dengan mana-mana pihak yang menetapkan berapa bilangan surat harus saya pos dalam sehari. Anda juga boleh mendapat wang tambahan seperti saya. Daftar segera sebelum kuota di penuhi "


Cikgu Sharifah - Kuala Lumpur


Jaminan wang dikembalikan jika anda tidak berpuashati. Sampul surat dan arahan kerja akan sampai ke tempat anda dalam masa beberapa dari tarikh anda mendaftar.
Bertindaklah sekarang !
PENYERTAAN SEBELUM 9/8/2009 AKAN DI BERIKAN SENARAI 50 SYARIKAT DALAM NEGARA YANG MENAWARKAN PELUANG KERJA SAMBILAN DARI RUMAH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
http://www.mybloglog.com/buzz/join_comm.php?ref_id=2009091401200406