Saturday, October 17, 2009

Pelajar Universiti buat duit dengan Tadika

pelajar u terutama sekali perempuan mempunyai kelebihan untuk buat duit dengan buat tadika. pakat dalam 6 orang duk serumah. cari umah corner lot n buat tadika. saya pernah jumpa pelajar u yang masih belajar universiti pakai kereta ke kuliah hasil dari buat duit dengan tadika.

mereka pandai membahagikan masa antara kuliah dan juga tadika. sebab di universiti pelajar dapat set sendiri jadual kuliah mengikut masa yang sesuai. saya pernah adjust jadual kuliah supaya free pada hari khamis dan juga jumaat sepanjang semester tersebut.

biasanya pelajar universiti yang buat duit dengan tadika mempunyai channel yang tertentu untuk dapat modul tadika. lebih senang kalau sekiranya mak bapak mereka terlibat dalam bisnes tadika ni.

ramai rakan dan sedara saya buat bisnes tadika ni. boleh tahan juga. cara mereka cover cost ialah dengan cara cari student indon yang belajar di universiti tempatan kemudian mereka offer utk jadi cikgu tadika di tadika. biasanya mereka tiada masalah dengan gaji yang diterima.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
http://www.mybloglog.com/buzz/join_comm.php?ref_id=2009091401200406