Thursday, February 25, 2010

1malaysiasms | Iklan Dengan SMS | 1MalaysiaSMS Buat duit | SMS Make Money

1malaysiasms , 1 Siapa tak kenal dengan Azli Paat ikon Jutawan SMS , pengasas DAPAT vista Sdn Bhd itu memang terkenal kerana kerap muncul dalam media arus perdana. yang saya teruja dengan bisnes jutawan sms itu ialah perolehan kasarnya mencecah RM5juta SEBULAN !. tolak dengan overhead cost RM500 ribu  iaitu 50 orang pekerja dan lain-lain masih ada lagi RM4.5 juta, WOW (sumber: majalah SUKSES). ini menunjukkan bisnes sms ni memang boleh jadi jutawan. bisnes sms jutawan, jutawan 1malaysiasms. untuk bermula seperti jutawan sms itu memang memerlukan modal yang besar ketika ini kerana sebagai pembekal kandungan ( service provider) yang mempunyai kod 5 angka seperti 36553 yang digunakan 1malaysiasms.com , bukan sikit modal yang diperlukan.

TETAPI anda masih lagi mempunyai peluang untuk bergelar jutawan sms dengan 1malaysiasms.com Program ini sebenarnya khusus untuk syarikat-syarikat kecil sederhana untuk iklan dengan sms produk-produk mereka, walaubagaimanapun ia juga menjanji peluang untuk anda bergelar jutawan dengan memasarkan program ini kepada syarikat dan juga individu yang memerlukannya.

Oleh itu , Team Subangjaya 1malaysiasms.com akan membantu anda dengan memberi penerangan , taklimat , peluang perniagaan kepada yang berminat untuk memasarkan produk 1malaysiasms.com. yang penting anda perlu berdaftar secara percuma dahulu untuk anda mengetahui produk ini dengan lebih dekat.

Berikut adalah cara pendaftaran.

1M jarak REG jarak 60142324867 jarak Nama Penuh Anda

hantar ke 36553

selepas itu anda akan menerima sms login id dan password.

kemudian anda perlu sms sekali lagi untuk melengkapkan step kedua iaitu sila sms

ON jarak 1MACC

hantar kepada 36553

anda telah berjaya mendaftar. kemudian pergi ke web site untuk login dan menggunakan khidmat sms serta buat duit dengan sms


DOWNLOAD SECARA PERCUMA BROCHURE 1MALAYSIASMS, potensi INcome JUTAWAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
http://www.mybloglog.com/buzz/join_comm.php?ref_id=2009091401200406