Monday, November 9, 2009

Pelajar Buat Duit Dengan GDI

Sertai kami di KELAB GDI dan beribu orang di lebih 180 negara menjana pendapatan internet beribu DOLLAR US secara tetap & senyap SETIAP BULAN menggunakan domain dan website kami dengan modal hanya USD10 (~RM35) sebulan.

Komisen dari GDI

Komisen Bulanan dari GDI - USD51,100.000 (~RM180,000)

Saudara & Saudari,

Saya tidak mahu berceloteh panjang untuk mengajak anda menyertai kami di Kelab GDI untuk membina pendapatan yang KUKUH dan berterusan bersama Global Domains International, Inc (GDI). Cukup saya nyatakan kepada anda, jika anda benar-benar ingin membina satu perniagaan yang KUKUH yang disokong oleh syarikat yang KUKUH dengan pendapatan lumayan dan berterusan SETIAP BULAN seperti yang diperolehi oleh ahli GDI di atas, teruskan membaca apa yang kami akan kongsi dengan anda seterusnya...

"Jika anda benar-benar serius untuk membina pendapatan internet jangka panjang dan kukuh, GDI adalah jawapannya. Hentikan menyertai skim-skim piramid, pelaburan internet yang menjual produk tidak berguna dan email-email berantai yang menyuruh anda memasukkan wang ke dalam akaun orang lain kerana ianya tidak akan kemana!"



Apakah sebenarnya GDI?

GDI atau Global Domain International, Inc. adalah satu syarikat yang kukuh dan beribu pejabat di California, Amerika Syarikat. GDI menjual domain .ws (bermaksud website) secara ekslusif serta webhosting kepada pelanggannya dengan harga serendah hanya USD10 (~RM35) sebulan. Dan yang paling menarik, GDI memberikan peluang kepada affiliate atau pelanggan mereka yang membeli domain tersebut untuk MENJANA PENDAPATAN TANPA HAD yang berterusan dan kukuh setiap bulan.

HQ GDI

Ibu Pejabat GDI di California, Amerika Syarikat

Masih tidak yakin? Untuk pengetahuan anda GDI juga merupakan syarikat yang kukuh dengan menduduki tangga ke-37 dalam senarai FORTUNE 500 syarikat yang paling pesat berkembang di US (bukan senang untuk memasuki senarai ini!).

Kedudukan GDI ke 37 dalam senarai Fortune 500

GDI telah bermula sejak tahun 2000 dan sehingga kini telah membayar berjuta ringgit komisen kepada affiliate mereka. Adakah anda bakal menjadi salah seorang yang menerima cek ribuan dollar dari GDI? Anda sendiri tentukannya...



Apakah pula Kelab GDI?

Kelab GDI merupakan satu komuniti affiliate GDI di Malaysia yang membina pendapatan melalui peluang yang ditawarkan oleh GDI, Inc. Kami menawarkan peluang kepada anda untuk bersama-sama kami membina pendapatan yang kukuh setiap bulan melalui Sistem Mudah A-B-C kami. Anda tidak perlu menjual kepada sesiapa tetapi sekadar mengikuti Pelan Mudah ABC yang pasti memberikan anda peluang pendapatan internet yang kukuh dan berterusan setiap bulan. Dengan Kelab GDI..
Anda hanya perlu modal USD10 (~RM35) sebulan untuk memiliki pendapatan RM10,000, RM30,000 atau lebih sebulan melalui GDI.
Anda boleh memiliki domain (www.namaanda.ws) sendiri dan laman web (blog dan sebagainya) sambil membina pendapatan tanpa had.
Anda TIDAK PERLU perlu bersusah payah menjual produk untuk menjana ribuan RM setiap bulan.
Anda berpeluang membina perniagaan internet anda sendiri yang kukuh dan berpanjangan dengan pendapatan tetap setiap bulan.
Anda memperolehi laman web seperti ini PERCUMA serta sokongan lain untuk anda BERSAMA-SAMA kami membina perniagaan GDI yang menyeronokkan..

Jangan buang masa anda menyertai skim-skim pelaburan internet dan email-email berantai yang bersepah sekarang ini dan akhirnya ditutup dan hanya merugikan. Binalah perniagaan internet anda sendiri yang KUKUH untuk jangkamasa panjang dan mencapai kebebebasan kewangan yang anda impikan selama ini bersama kami.

Sertai kami untuk mengetahui bagaimana revolusi Internet pada masa ini mampu mengubah hidup anda dengan hanya melalui domain dan website milik anda sendiri.

"Revolusi internet yang berlaku pada hari ini akan membawa kepada setiap orang memiliki DOMAIN & LAMAN WEB sendiri dalam masa 5-10 tahun akan datang."

Cuba bayangkan.. jika setiap orang pada masa akan datang memiliki domain sendiri. Jika anda tidak merebut peluang ini sekarang, suatu hari nanti pasti juga anda akan memerlukannya dan mungkin domain pilihan anda sudahpun diambil sebagaimana kebannyakan domain .com pada hari ini. Dengan berjuta-juta orang pada hari ini masih tidak memiliki domain dan laman web mereka sendiri, peluang anda membina perniagaan GDI adalah tersangat besar. Mulakan sekarang dan nikmati pendapatan kukuh dalam masa 1-2 tahun dari sekarang bersama-sama Kelab GDI.



Bagaimana untuk bermula?

SEBELUM TU MUNGKIN ANDA BOLEH LIHAT VIDEO PRESENTATION, BAGAIMANA BOLEH BUAT DUIT DENGAN GDI

Untuk bermula adalah amat mudah sekali bersama Kelab GDI. Apa yang perlu anda lakukan adalah mengikuti PELAN ABC kami dengan 3 langkah mudah:-

LANGKAH 1: DAFTAR AKAUN GDI ANDA PERCUMA

GDI menawarkan anda pendaftaran PERCUMA 7-hari untuk anda melihat sendiri potensi perniagaan yang hebat ini. Anda memerlukan Kad Debit, Kad Kredit atau Paypal untuk mendaftar. Jangan risau, anda TIDAK akan dikenakan caj dalam tempoh percubaan 7-hari tersebut. Selepas tempoh tersebut, anda hanya perlu membayar USD10 (~RM35) untuk:

*
Domain. Contohnya www.namasaya.ws. Anda boleh menggunakannya untuk website atau blog anda sendiri ataupun membuat forwarding ke web lain seperti kelabgdi.com
*
Webhosting. Anda memperolehi 100MB hosting untuk membina website anda seperti blog dan sebagainya. Ini adalah optional dan tidak semestinya anda wajib membina website untuk bisnes GDI ini.
*
10 akaun email yang boleh anda cipta adalah seperti nama@namasaya.ws, bisnesgdi@namasaya.ws, admin@namasaya.ws, spouse@namasaya.ws dan sebagainya sehinggalah 10 akaun.

Klik Di Sini Untuk Mendaftar Sekarang.

LANGKAH 2: BINA LAMAN WEB

Maksud bina di sini bukan anda terpaksa bersusah payah untuk membina laman web sebelum anda boleh menjana pendapatan dari GDI tetapi ianya sama ada salah satu diantara berikut:-

1.
Membiarkan sahaja seperti asal ('default setting') yang mana akan memaparkan laman web GDI anda di dalam Bahasa Inggeris.
2.
Membuat 'forwarding' kepada laman web KelabGDI.com milik anda seperti yang anda lihat ini. (Disyorkan untuk anda yang tidak mempunyai pengalaman dan serius untuk membina perniagaan ini)
3.
Membina laman web baru yang anda suka dan menggunakan hosting GDI (untuk yang lebih advanced) sama ada untuk blog anda, laman web peribadi, syarikat atau apa-apa sahaja.

Semua ini diterangkan di dalam Forum Kelab GDI (khusus untuk ahli) yang mana akan membantu anda membina perniagaan GDI anda dengan mudah.



LANGKAH 3: MULA JANA INCOME GDI ANDA

Ini sebenarnya adalah langkah yang paling menarik. Dengan hanya 'refer' bisnes GDI anda kepada orang lain, anda sudahpun mula membina sumber pendapatan internet yang kukuh untuk jangka masa panjang. Dan ini sebenarnya boleh bermula sejak anda di dalam tempoh percubaan 7-hari Percuma seperti yang dinyatakan di atas.

Di dalam bisnes ini, pendapatan anda adalah TIADA HAD. Berapa yang anda mahu secara sambilan? RM1,000, RM5,000, RM15,000 atau RM100,000 sebulan.. Semuanya TELAH TERBUKTI dan boleh dicapai dengan GDI. Dan yang penting.. hanya dengan modal serendah USD10 sebulan.

Bagaimana untuk menjana pendapatan?

Amat mudah. GDI membayar 10% daripada setiap jualan domain yang anda refer. Ini bermaksud setiap USD10 anda akan memperolehi USD1 SETIAP BULAN daripada SETIAP ORANG yang anda refer. Inilah yang kami panggil PENDAPATAN MUDAH DAN KUKUH. Mengapa? Kerana biasanya mereka yang sudah memiliki domain sendiri akan terus memegang domain mereka selamanya dan selagi orang yang anda refer berbuat demikian, selagi itulah anda memperolehi pendapatan BERTERUSAN SETIAP BULAN dan selamanya. Menarik?

Atau USD1 terlalu sedikit untuk anda?

Pertimbangkan ini. GDI membayar komisen sehingga 5 level di bawah anda. Sebagai contoh, jika anda hanya memperkenalkan GDI kepada 5 orang sahaja dan mereka juga melakukan yang sama (kerana teruja untuk memiliki domain sendiri, website sendiri, email unik & peluang pendapatan tanpa had) pendapatan sebulan anda sudahpun melebihi RM13,000 sebulan! Bagaimana? Lihat gambar di bawah.

5 Level GDI Network

Dengan 5 orang yang anda perkenalkan, pendapatan sebulan anda boleh menjadi lebih RM13,000

Dalam contoh di atas, apabila 5 orang yang anda perkenalkan melakukan yang sama dan berterusan hingga level kelima, jumlah affiliate (ahli) GDI di bawah anda adalah seramai 5+25+125+625+3,125=3,905 orang. Dan jika GDI membayar USD1 bagi setiap orang tersebut kepada anda bermakna anda sudahpun memperolehi komisen USD3,905 ataupun lebih kurang RM13,500 sebulan! Bayangkan jika anda mengambil sebulan untuk memperkenalkan 5 orang ini dan mereka juga mengambil masa yang sama.. maka dalam masa KURANG 1 TAHUN anda mempunyai potensi pendapatan sebulan sebanyak itu. Dan andaikata jika ianya separuh daripada jumlah tersebut, bagi saya ia masih berbaloi dengan kerja simple yang anda buat dari GDI ni. Inilah yang kami panggil pendapatan mudah yang kukuh dan berterusan. Kira berapa income yang anda mahu melalui kalkulator GDI berikut (klik gambar di bawah untuk buat kiraan):

Klik Untuk Mengira Income GDI anda

Jika anda sudahpun merasa susah untuk mencari orang seramai itu, cuba lihat bukti pendapatan bulanan seorang daripada affiliate GDI ini dahulu:

Pendapatan Bulanan GDI

Bayangkan dalam masa 8 BULAN sahaja pendapatan beliau telah melonjak daripada hanya USD45 kepada USD12,856 (~RM45,000) sebulan! Adakah semuanya kerana beliau mencari beribu-ribu orang sendiri? Jawapannya adalah tidak!.. Sebenarnya seorang daripada affiliate di bawah beliau telah mengembangkan bisnes GDI ini bukan sahaja di Malaysia tetapi ke US dan negara lain tanpa beliau sendiri sedari.. dan setiap bulan pendapatan beliau terus meningkat tanpa dapat ditahan-tahan lagi! Lihat cek beliau yang terbaru..

Pendapatan GDI

Cek bulan Jun ini menunjukkan jumlah USD17,521 (~RM60,000) berbanding USD12,856 pada bulan Januari lepas, peningkatan RM15,000 dalam masa hanya 5 bulan. Dan saya pasti bulan-bulan seterusnya, income beliau akan terus meningkat..

Masih tak puas hati?

Ini adalah diantara mereka yang telahpun menjana pendapatan bersama GDI. Dari rakyat Malaysia sendiri sehinggalah ke negara lain seperti Indonesia, Singapura, Australia, UK danlain-lain lagi. lihat orang malaysia yang baru buat dan berjaya

p/s. Jangan biarkan diri anda ketinggalan dalam revolusi internet sekarang. Dengan modal serendah hanya USD10 (~RM35) anda bakal mempunyai perniagaan internet yang boleh dijalankan ke serata dunia di lebih 180 negara. Inilah yang dinamakan perniagaan tanpa sempadan dengan potensi pendapatan TANPA HAD.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
http://www.mybloglog.com/buzz/join_comm.php?ref_id=2009091401200406